marți, 21 august 2012

In continuare, oferim un spectacol de nervi si artificii ...

Am ajuns sa cunosc persoane noi si pasionate de acest gen muzical, am cautat instrumentisti pentru al debuta si in Romania, dar aici inca se cauta pentru beatles, ac/dc, metallica si altele, tribute. Romanica nu este inca pregatita sa inainteze in materie muzicala la ordinea zilei.
Revenind, cat m-am fatait si cat m-am invartit am zis: avand in vedere ca pe aici nu prea mai am ce sa fac, am experienta destula acumulata, diplome (fata desteapta! ((: ) plec chiar in Japonia, and you know what?-cat se poate de curand. Am 26 de ani (fac curand) si nu ma pasioneaza o casnicie, copii si altele, this is my damn life, n-am terminat inca de copilarit! Simt ca mai am de experimentat o gramada, si cu ocazia asta termin si scenariul de scris, zace de cateva luni singur si prafuit pentru ca pe mine nu m-a mai atins nimic, nici un zambet sau intamplare si nici o indemnare, dar imi ard degetele si abia astept sa mai scriu. Meanwhile M-am imprietenit cu o persoana foarte draguta, care imparte acelasi vis ca si mine, si daca s-ar intampla la amandoua sa se implineasca in acelasi timp ar fi ceva extraordinar, oricum ma bucura faptul ca mai e cineva care ar fi in stare sa plece lasand in urma doar un usor regret, si chair de nu...eh...tot a reusit sa ma impulsioneze la mai mult. Si ii multumesc in avans pentru asta. ^_^ In rest, imi cam doresc sa se mai deschida un pic lumea la minte, ma uimesc cand stau sa ii ascult, atatea tipuri de caracter, atatea ticuri si sa nu uitam de minciunele, in ultimul an, chiar daca sesizez minciuna, dau din cap afirmativ mai departe ca si cum as crede :)). Mda....atat de trist e pe aici, pe la mine. Mi-e dor sa ma mai surprinda ceva, nu-mi place sa-mi traiesc zilele aiurea sau ma rog, "munca-repetitii-somn", nu-mi place :P deja stiu maine ce o sa fac toata ziua :)) ...si restul saptamanii...este insuportabil!!! ********

Niciun comentariu: