sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Vreau jobul ideal :D

Imi bat si eu cuie in maini si in picioare poate primesc vreun job mai usor :P nu conteaza ca e acolo "sus" sau acolo "jos". Mai de graba Jos - imi aduc aminte de filmul South Park unde kenny cand intra in iad arata numaratoarea populatiei ruland in continuare :)) . E foarte greu sa gasesc un job in presa...nu am scoala necesara gen - de jurnalism :| dar totusi cand vad ca sunt atatia jurnalisti de top care au terminat orice altceva in afara de facultatea de jurnalism mor :| apoi aproape toti acesti jurnalisti au terminat la aceeasi unoiversitate unde am terminat si eu :|. Ok ... am facut ceva experienta lucrand voluntar la o revista studenteasca.
Un nene - fost redactor la un ziar de renume imi cere 2000 de euro ca sa-mi dea un post de redactor :| ok...pot si singura :D dar deja caut de cca 7 luni :|...

Un comentariu:

Stranger :) spunea...

Arata-mi un om care n-ar vrea un loc de munca la care sa ii faca placere sa se duca :)
Glad to see you're writing again :P
Take care hun' :*